06 23 753 847 kim@communikim.nl

Pssst...

Zal ik jou mijn geheim vertellen?

Geheim

Goede content is net als een succesrecept. Als je de juiste ingrediënten bij elkaar stopt heb je een resultaat om van te watertanden. Als copywriter met 12+ jaar ervaring ontdekte ik the chef’s secret. En het mooie is, het is helemaal niet ingewikkeld!

Wil jij je content inzetten om:

N

Meer volgers aan te trekken

N

Traffic naar je website te krijgen

N

Potentiële klanten te overtuigen van je aanbod

N

Een vertrouwensband op te bouwen

N

Een hogere conversie te realiseren

Dan heb ik de oplossing!

Geheim van CommuniKim

COMMUNIKIM INTRODUCEERT

HET K.I.S.S. CONTENTPRINCIPE,

VOOR TEKSTEN OM TE ZOENEN

Zie je, een tekst is niet zomaar een tekst. Het is geen opzichzelfstaand iets. Nee. Jouw teksten maken onderdeel uit van het DNA van je bedrijf. Van jouw visie en missie. Jouw persoonlijkheid. Of om een marketingterm te gebruiken; van jouw positionering.

Ze moeten bij jou passen. Bij je aanbod. En ze moeten je potentiële klanten laten denken “damn, dit wil ik!”. Pfff, klinkt ingewikkeld. En vooral als een hoop werk.

KISS

Stop! 

Geef de moed niet op. Wat je nodig hebt is het K.I.S.S.-sausje over je teksten. Luister maar:

K

Klantreis, ooit van gehoord? Niet elke potentiële klant is even ver op weg om van jou te kopen. Sommige leren je net kennen. Weten nog niet eens dat je ze kan helpen met je aanbod. Andere zijn op zoek naar iets specifieks, en laat jij nu net de oplossing hebben! Als je content maakt die aansluit bij al deze verschillende tussenstops op weg naar de eindbestemming; aankoop, dan spreek jij een brede doelgroep aan die met interesse zullen lezen wat jij te vertellen hebt.

I

Invalshoek. Verandering van spijs doet eten niet waar? Schrijf ook eens uit een ander perspectief. Laat je medewerkers aan het woord, je klanten, leveranciers en producenten, geïnteresseerden. Kijk wat jouw aanbod betekent voor verschillende doelgroepen. Welke verschillende vragen kun jij jezelf stellen over je aanbod? Elke vraag staat voor een andere invalshoek. Een andere oplossing voor een ander probleem.

S

Storytelling. Klinkt ingewikkeld, is het niet. Vertel jouw verhaal. Het verhaal van jou als ondernemer, van jouw onderneming. Wat maakt jou jou? Maak je boodschap persoonlijk, zorg voor beleving en emotie. Vertel, kortom, een echt verhaal. Deze tactiek wordt veel toegepast in interviews en magazines. Maar ook zakelijke teksten maak je hier sterker mee.

S

(SEO)Strategie. De laatste belangrijke S van het K.I.S.S.-principe. Heb je de eerste drie letters goed uitgevoerd? Dan heb je een goede basis van een contentstrategie te pakken. Nu is het tijd voor die websitebezoekers! Je content is interessant om te lezen en zet aan tot actie. Maar als niemand je weet te vinden heb je er niet veel aan. Daar heb je SEO voor nodig. Een uitgebreid zoekwoordenonderzoek is je basis. Heb je dat op papier staan, verwerk dan de juiste zoekwoorden in je content.

Voldoen jouw teksten aan het K.I.S.S. contentprincipe?

Dan is jouw content om te zoenen.

EN NU? NU HEB JE TWEE OPTIES:

Je bent er heilig van overtuigd dat ik degene ben die jouw verhaal kan vertellen. Die jouw unieke stem laat terugkomen in vlot leesbare teksten.

Je knikt nu vast ja.

Of denk je, wat zij kan, kan ik ook?

In that case verwelkom ik je graag in K.I.S.S. my content; mijn 1-op-1 programma waarin ik je in 4 sessies coach om zelf ijzersterke content te kunnen schrijven.

Ja, ik wil! - CommuniKim

Kiezen

Contact

Vertel me waar jouw uitdaging ligt, en we maken samen een masterplan. Zodat jij het juiste verhaal vertelt, aan de juiste ‘reiziger’. Voor mij trouwens een latte met havermelk. Niet om ingewikkeld te doen. Vind ik gewoon lekker. First coffee is on me!

Tot binnenkort.

CommuniKim

TELEFOON

06 23 753 847

Contact