06 23 753 847 kim@communikim.nl

Blog

Stay Up to Date!

Blog

Vijf copywriting don’ts

Vijf copywriting don’ts

Schrijven is niet alleen een talent, het is ook een vak. Want met ‘een beetje leuk schrijven’ kom je er niet. Als je resultaten wil bereiken met je teksten, wil dat je teksten je doelgroep aanspreken en dat ze je potentiële klanten daar raken waar je ze wil raken, kun...

Lees meer
Waarom je blogs op je website moet plaatsen

Waarom je blogs op je website moet plaatsen

Heeft het nog wel zin om blogs op je website te plaatsen? Ben jij er al mee begonnen, het plaatsen van blogs op je website? Als je een beetje om je heen kijkt, zie je dat veel collega-ondernemers zijn begonnen met bloggen, maar is het echt nodig om te bloggen? Heeft...

Lees meer
Het belang van een marktonderzoek

Het belang van een marktonderzoek

Waarschijnlijk heb je het helemaal in je hoofd zitten. Zo ga je het doen! Je hebt je aanbod uitgedacht en het kan niet missen dat dit een succes wordt. Maar, heb je je ooit afgevraagd hoe goed je je doelgroep kent? Zijn je verwachtingen gebaseerd op aannames, of op...

Lees meer
Waarom je een buyer persona nodig hebt

Waarom je een buyer persona nodig hebt

Natuurlijk weet jij wel wie jouw klant is. Wie jouw diensten afneemt of je producten bij je koopt. Of…. denk je te weten wie je doelgroep is, maar merk je dat je marketing niet aanslaat? Is je doelgroep gebaseerd op aannames en verschilt jouw beeld misschien teveel...

Lees meer
Wat is een zoekwoordenonderzoek?

Wat is een zoekwoordenonderzoek?

Als ondernemer kan het bijna niet anders dan dat je de term zoekwoordenonderzoek al voorbij hebt horen komen. Gaat je website voor het eerst online (mijlpaal!), ben je je website aan het optimaliseren of wil je de content van je website uitbouwen? Dan doe je er goed...

Lees meer
De relatie tussen zoekwoorden en klantreis

De relatie tussen zoekwoorden en klantreis

Sta je op het punt om een zoekwoordenonderzoek te laten doen? Houd er dan rekening mee dat je zoekwoorden uit verschillende fases van de klantreis meeneemt in je onderzoek! Ik leg je uit wat ik daarmee bedoel aan de hand van een voorbeeld. Maak content die aansluit...

Lees meer
Hoe schrijf je een goede titel voor je blog?

Hoe schrijf je een goede titel voor je blog?

Yes! Hij is af. En nu snel online zetten die blog! Ik wil geen party pooper zijn, maar hoe zit het met je titel? Raffel je titel niet af. Hij kan je blog maken of breken. Here’s why. Waar voldoet een goede titel aan? Een goed titel voldoet aan een paar eigenschappen:...

Lees meer

Wat is een Tone-of-Voice?

Jij bent jij. Daar is geen speld tussen te krijgen. Maar schrijf je ook als jij? En past ‘jij’ ook bij je doelgroep? Moeilijke vragen waarop je misschien geen antwoord weet. Misschien vraag je je wel af waarom dat überhaupt belangrijk is?

Lees meer

Contact

Vertel me waar jouw uitdaging ligt, en we maken samen een masterplan. Zodat jij het juiste verhaal vertelt, aan de juiste ‘reiziger’. Voor mij trouwens een latte met havermelk. Niet om ingewikkeld te doen. Vind ik gewoon lekker. First coffee is on me!

Tot binnenkort.

CommuniKim

TELEFOON

06 23 753 847

Contact